De afgelopen periode heeft het team van Ofar besloten om terug te keren naar een oude bekende. Per 1 december maakt ons bedrijf weer gebruik van de pakket dienst DPD.
Het afgelopen jaar hebben wij van een andere partij gebruik gemaakt. Dit was voornamelijk uit kostenoverweging en om voor u de scherpste prijs te kunnen blijven hanteren. De keuze voor een andere partij heeft helaas geresulteerd in veel klachten over pakketten die vertraagd werden geleverd buiten Nederland. Iets wat voorheen niet het geval was met de vertrouwde diensten van DPD. Kwaliteit staat bij Ofar voorop en daarom zijn we direct na het signaleren van deze ongenoegens een plan gestart.
De eerste stap hebben we inmiddels gezet. De volgende stap is dat wij u, onze klant, willen aanbieden om zelf een keuze qua vervoerder te kunnen maken. Dit zal hoogstwaarschijnlijk met zich meebrengen dat u tegen verschillende tarieven uw eigen vertrouwde partij het postpakket kan laten bezorgen. Heeft de levering haast of heeft het minder spoed; voor elke order die u plaatst, kan de keuze dan anders zijn.
Voor nu vragen wij enkel een paar seconden van uw aandacht. Heeft u de voorkeur om bij het plaatsen van uw bestelling een pakketdienst te kunnen selecteren? Op de homepage van Ofar zullen we de komende tijd deze, en andere vragen aan u stellen d.m.v. een poll. Zo kunnen wij het inzichtelijk krijgen wat u nog meer van ons verwacht in de toekomst.